1/4, alweer een kwart voorbij - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Sluiter - WaarBenJij.nu 1/4, alweer een kwart voorbij - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Sluiter - WaarBenJij.nu

1/4, alweer een kwart voorbij

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

02 April 2015 | Aruba, Aruba

Zo, uiteraard weer niet aan de limiet van een week kunnen houden, maar ik heb weer even tijd gevonden om wat te schrijven!

Het leventje hier bevalt allemaal nog steeds helemaal goed. Al wordt het wel steeds lastiger om mooie verhalen voor jullie te maken, je raakt veelte snel gewend aan de manier van handelen van de mensen hier waardoor dingen die je in de eerste week als hilarisch en abnormaal beschouwde nu al heel gewoon zijn geworden.

Afgelopen week naar mijn inzien weinig spectaculairs mee gemaakt, lekker gewerkt, hier en daar wat feestjes gevierd, lekkere dagjes strand gehad en het gewone normale leventje geleefd. Leuk om te zien hoe snel je je settled. (als ik denk hoe ik een maand geleden mijn eerste dagen hier door bracht en hoe het hier nu is;)). Ook erg handig dat het eiland niet super groot is, en iedereen die je kent buiten het complex dan ook op 5 minuten afstand woont. Wanneer je besluit verstandig een avondje thuis te blijven en niet op stap te gaan kun je dan ook net zo relaxed samen een filmpje kijken in je chil-outfit omdat je toch binnen 4 zuchten bij elkaar voor de deur staat!

Al met al dus helemaal op mijn plek, leer steeds meer nieuwe mensen kennen en ondanks dat je zo ver van huis zit blijkt het al wel weer hoe klein de wereld is aangezien je hier zelfs mensen ontmoet die in Nederland dezelfde mensen kennen als jij.

Aanstaand weekend Pasen, de meesten zijn hier allemaal 4 dagen vrij, maar de horeca gaat natuurlijk gewoon door. Wel heb ik 1 extra dag vrij kunnen regelen waardoor ik morgen en zondag lekker van het eiland en de mensen mag genieten! Zaterdag Neon-Splash festival op Nikki Beach, schijnen erg mooie feestjes te zijn dus hebben daar allemaal goed veel zin in!

Verder kennen ze hier op Aruba (verrassend genoeg) geen wintertijd, wat er voor zorgt dat het verschil met Nederland nu maar liefst 6 uur is geworden. Contact met NL wordt dan ook steeds lastiger, skype gaat allemaal op afspraak en whatsapp heeft tegenwoordig ook geen vloeiende gesprekken meer. Al vind ik het wel heel erg leuk om iedereen af en toe eventjes te zien op skype, dus mocht je er behoefte aan hebben om onder het genot van tikkende regen tegen de ramen te genieten van een gesprekje onder de palmbomen met mij, let me know!

Ik duik nog even lekker het zwembad in gevolgd door wat uurtjes zon, en daarna weer een middag + avond aan het werk! Voor jullie; geniet van je vrije dagen en succes voor de volgende week! En onder het mom van plaatjes zeggen meer dan woorden probeer ik ook bij ieder verslag onder het kopje foto's wat hoogstaande kiekjes te plaatsen. :-)

Liefs en tot snel,
Anne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

Hello goodbye, maar dan andersom.

26 Juni 2015

'Never say goodbye'

23 Mei 2015

Another day in paradise

06 Mei 2015

'Echte vrienden'

10 April 2015

Goeie deals
Annemarie

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 7140

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: