Afscheid, vertrek, aankomst - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Sluiter - WaarBenJij.nu Afscheid, vertrek, aankomst - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Sluiter - WaarBenJij.nu

Afscheid, vertrek, aankomst

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

04 Maart 2015 | Aruba, Aruba

Het was zo ver! Gistermiddag (dinsdag 3 maart 2015) om 12:35 vertrokken naar One happy island; Aruba! Afgelopen dagen voornamelijk bezig geweest met inpakken en afscheid nemen. Zaterdagavond een hele gezellig afscheidsborrel gehad met vrienden en familie, en dat beste feestje door gezet in de stad! Zondags lekker met het gezin, en 's avonds nog even enkele mensen tot ziens gezegd. Maandag toch maar eens begonnen met het inpakken van de koffer.. Het angstzweet stond me al 3 weken op de rug, HOE ga ik spullen voor 4 maand meenemen wanneer ik maar 23 kilo mee mag en dit met 1 weekje zomervakantie al ruim overschrijd. Maar wonder boven wonder, koffer helemaal ingepakt en de weegschaal gaf 17 kilo aan. Vervolgens voor de laatste keer voor de komende 4 maanden mn favo stulpje bezocht, namelijk doei gezegd bij de voetbal! De kantine en haar hoogstaande hitjes gaan erg gemist worden..

Dinsdagochtend; ontbijt, en vertrek naar Schiphol. Zenuwen vielen me erg mee, al werd de buikpijn wel wat meer naarmate we Amsterdam naderden. Na het checken van gate nummers, bagage drop-off plekken, etc. Naar de plek gegaan waar bagage moest worden ingeleverd. Ik denk dat onze weegschaal een kleine onderhoudsbeurt nodig heeft want de weegschaal op schiphol gaaf dood leuk 26 kilo aan.'Wilt u zich melden bij de service balie' Verrassend.. Tot 4 maal toe de hele koffer open en dicht om spullen eruit te halen. Het nodige nog bij de handbagage ingedrukt en een plasticzakje met wat spullen met papa en mama mee retour naar Zwolle.

Nog even ergens wat gaan drinken, en toen afscheid nemen en boarden. Afscheid nemen van gezin en de lieve berichtjes van iedereen viel me gigantisch zwaar, en kwam dan ook met rode ogen en natte wangen het vliegtuig in. Waardoor ik meteen goede zorg kreeg van de stewardessen haha.

Vlucht verliep verder spoedig! Films kijken, af en toe een half uurtje geslapen (wat lastig ging met een aantal huil baby's aan boord), en een beetje naar buiten turen. Vlak na opstijgen eerste drankjes ronde en daarbij ook meteen eten. Ik dacht dat ze hier gewoon extreem vroeg avond aten aangezien het bestond uit: rode kool, aardappelpuree, gehaktballetjes, 2 bolletjes met kaas, crackers met jam en een salade. Maar nee, dit was nog maar de lunch.. Rest van de vlucht dan ook nagedacht over waar het avondeten dan wel niet uit zou bestaan..
Na nog wat films en het lezen van de lieve verhalen in het 'tot ziens - boekje' werd anderhalf uur voor de landing het avond eten geserveerd; mozarella, tomaat en pesto gevolgd met pizza en als toetje tiramisu (Mieke, zelfs de vliegtuig versie is heerlijk).

Na landing aangekomen op een vliegveld dat ongeveer 1/4e van de aankomsthal op Schiphol is, waardoor de gene die mij daar op kwam halen ook snel gevonden was.
Vervolgens met hem en nog twee vrienden die voor een aantal vakantie dagen langs kwamen nog even een bar ingedoken en een aantal welkoms biertjes gedronken. Erg gezellig, en mooi wat afleiding. Bij het verblijf aangekomen, appartementje bekeken (die er helemaal prima uit ziet), snel gedoucht en toen lekker gaan slapen. 22:00u lokale tijd hier, wat er voor zorgde dat ik vanochtend om 05:00u dan ook alweer klaar wakker was. Een troost: in Nederland was het al 10 uur, dus genoeg mensen om even contact mee te hebben!
Naar mate de halve uren verstrekten werd het warmer en warmer, gelukkig is er een airco. Ander puntje van aandacht; een compleet leeg appartement en geen eten meer mee. Al een aantal uren aan het vasten dus.

Verder vandaag naar mijn werk toe om hier kennis te maken, boodschappen doen, een beetje rond kijken en hopelijk genieten van het mooie weer. (het regende toen ik wakker werd, beetje het gevoel alsof ik gewoon thuis was!)

Zondag begin ik met werken, en ik zal jullie op de hoogte houden via dit reisverslag en uiteraard facebook / whatsapp / skype / etc.

Liefs en een zonnige groet,
Anne

  • 05 Maart 2015 - 19:49

    Diana:

    Hoi. Een leuk idee om ons hier zo op de hoogte te houden. Gelukkig heb je een goede reis gehad en een warm welkom. De regen die je hebt gehad kwam nog uit nederland. Dat hebben we geruild met mooi weer dit weekend. Veel plezier. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

Hello goodbye, maar dan andersom.

26 Juni 2015

'Never say goodbye'

23 Mei 2015

Another day in paradise

06 Mei 2015

'Echte vrienden'

10 April 2015

Goeie deals
Annemarie

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 7170

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: